|
|
|
|---|---|
|
har tappat en kåpa på ena fälgen så jag köpte 4 nya men de är helt i plast. Har sett att det finns runda BMW-klistermärken.. typ de som sitter på huven och bagageluckan fast något mindre. Någon som vet?? | |
|
Finns olika dimensioner att köpa hos närmaste BMW-handlare/verkstad. (de olika dimensioner som BMW själva har använt till olika fälgmodeller genom tiderna) Kostar ca 20 kr/klistermärke. Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
| ok tackar blir BMW nästa imon :) | |
| var på BMW idag men de hade inga klistermärken, någon som vet vart jag kan leta vidare??? | |
|
Då var de lata och kollade inte tillräckligt noga i sin "ETK" (datoriserade reservdelskatalog)! Det finns många olika storlekar att välja mellan som originalreservdel till BMW:s fälgar! Vilken diameter är det på märket som du skall ha? Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Jepp, skitsnack är vad det är. Jag köpte fyra nya hos min ÅF och gav 122:- med BMWCS-rabatten. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
surre77: Hur stor diameter ska du ha på märkena? /Anton |
|
|
Ja det tror jag oxo, BMW i Jönköping är ju kända för att vara otrevliga!! 65mm i diameter är det på mina kåpor.. |
|
|
Om du frågar efter märken ännu en gång och dom inte har några så kan du be dom knappa in detta nummer i ETK, 36 131 181 080, det har en diameter på 64.5 mm vilket borde passa dina kåpor bra. /Anton |
|
| ok tack för det, ska pröva och se vad de säger nu :) | |
Svärd |
På Gotland finns det också märken hos BMW! Och där är personalen alltid trevlig! ///Martin |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.