|
|
|
|---|---|
|
Kan jag det? inte för jag tror det, men alltid kul att kolla upp. Även om man ska köpa en ny... Mvh, Christian | |
|
Har en bil varit krockad så brukar det i de flesta fall finnas lackskarvar eller i vissa fall lite skillnader i "nyannser" på lacken. Fast du kanske menar om det står skrivet på papper om den har varit krockad? MVH Jimmy |
|
|
Ja, oj. var kanske lite otydlig. Lackskarvar har jag. Men en bil som är 15 år har rätt att vara delvis omlackerad ;) Jag menade på papper.. Mvh, Christian |
|
| Ringa försäkringsbolagen och kolla? men va spelar d för roll igentligen? | |
ormen |
börja med att jämföra o leta skillnad på insidan av skärmar, dörrar etc. utbytesplåt brukar alltid vara svart, medans orig. plåt hade bilens färg... |
|
min bil är ju svart ;( Okej. då får jag ringa runt till alla försäkringsbolag. Mvh, Christian |
|
|
kolla så att alla karosspringor är jämna hela vägen, lackskarvar...du kan ju få fram lite historik genom bmw också MVH Johan K |
|
|
Du kan kolla kryssmärkena i karossen också så att dom ser ut som dom ska |
|
|
Vart sitter kryssmärkena da? M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min M3:a: Länk |
|
|
Min BMW har varit krockad innan jag köpte den. Kofångs "fästena" är lite intryckta och skrynkliga. Sen är lite av plåten veckad innen i motorrummet. Har precis plockat ihop det:D _ _ _ _ _ _ E30 2,3L med lamelldiff!!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.