|
|
|
|---|---|
|
Hur många här skulle pynta upp 18.500 bagis för en förarkurs som avslutas med 10 varv i en Formel1 bil? Har hört att någon ska dra igång nåt sånt i anderstorp. mvh Magnus | |
|
Rajamäki har hållit sådana kurser tidigare. Kostade över 20 KSEK inkl. moms. Han har även en tvåsitsig F1: man kan få åka med i, inte helt gratis det heller. Vill man prova F1 ska man nog söka sig till England istället, ska finnas billigare alternativ där. |
|
| 10 varv i formel lotus/opel och och 4a varv i en F1 Hills Jordan från 98 eller Herberts Jaguar från 99 för 9750:- är rätt överkomligt tycker jag! Detta är på anderstorp. I Rajamäkis regi. | |
|
Hade någon erbjudit mig det gratis hade jag passat på, men såå intresserad av motorsport är jag inte att jag hade pröjsat de summorna, men hey; that's me... Mvh Elvis |
|
|
Det är ju en perfekt födelsedagspresent från frun... mvh Magnus |
|
Deliq |
Rajamäki har även en F1 med två passagerarplatser. Såg den på Anderstorp under ETCC-helgen i september förra året, men han kanske inte har den kvar då jag inte hittar den på hans hemsida. Länk M V H // Dennis L. "Det är ofta dyrare att göra för lite än för mycket" |
|
Jag hittade den på bilar på hemsidan.. ///M Power |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.