|
|
|
|---|---|
|
serva själv eller lämna in? jag har provat att söka inlägg men inte varit nöjd. de gäller en m5 -91 insp2,ska man göra jobbet själv å spara alla kvitton som man har köpt på bmw.. Eller lämna in till "barchys bilsrvice"(kan inte stava till de) för ca4169:- Jag har service bok!.Och bilen är servad upp till ca13000mil bilen har gått ca1500mil vad säger ni???????????? mak | |
|
Skulle du ge mer för en fullservad( läs= stämplad av verkstad) M5 än för en i samma skick utan stämplar/ sevicekvitton...? Bara frågar.. kvinnor kan....efter att vi förklarat för dem...:) |
|
|
Om man kan göra det själv så är väl det lika bra? En -91 ligger väl inte så högt i värde ändå att det skulle löna sig? Min intuition säger mig att den evt. mellanskillnaden förlorar du fort på servicekostnader... Mvh Elvis |
|
Gemini__ |
Inspection II för 4169kr är hur billigt som helst. Har du verkligen fått detta pris av dem? Vad ingår isådanafall? Tycker du ska ska låta en verkstad utföra servicen, då du verkar ha en komplett ifylld servicebok förövrigt. Har själv samma dilemma =) Det lutar åt att jag lämnar iväg bilen, istället för att utföra dessa servicepunkter själv. Mvh: Thomas |
|
de e sant boogieElvis mak |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.