|
|
|
|---|---|
|
Vet någon var man kan få tag i en snygg växelspak till E46 M3? Jag vill ha alu spak vilket jag inte sett hos BMW. Mvh Simon | |
|
AC/S eller Hamann kanske? Mvh, Robban |
|
|
UUC-Motorwerks kanske?: Länk Jag hade en sådan fast obelyst och 5-stegad till min M3'a, mycket snygg och skön känsla. /Wille |
|
|
Det finns borstad alu-knopp hos BMW. / Joakim Länk |
|
|
Hej, tack för tipsen. Joakim, har du sett en 6vxl till M3, jag har sett många till den 'vanliga' E46an men inga till M3. /Simon |
|
|
Jag har själv köpt alu-knopp, -pedaler och handbromshandtag hos BMW, men min bil är ju 5-växlad...så jag vet tyvärr inte om det finns 6-växlad. På vilket sätt är knoppen till just en M3a och inte allmänt till en E46...det är väl inte SMG du tänker på? / Joakim Silverpilen: Länk |
|
|
AC Schnitzer`s knopp är ju väldigt snygg enligt mig. Har deras Short Shift i min bil och det funkar utmärkt. Knoppen man får till är både skön att växla med och har ett trevligt utseende. Något jag kan rekommendera. / Jacob |
|
nikkieb0y |
www.cjstyling.se tycker jag, fast jag vet att jag nästan är ensammen om att tycka att man ska ha en sån knopp i en m3. menmen... Snart i bakspegeln nära dig... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.