|
|
|
|---|---|
|
Hej finns de nån av er som skulle kunna svara på en svår fråga...jag håller på med en s38b36 och den ska borras och även monteras kolvoljekylning till den och de är de som är problemet...kolvkylningsmunstyckena kommer från s38b38 där dom sitter orginal men jag har inte funnit någon bild eller någon som kan hjälpa mig med det...har frågat på diverse forum och ringt till bmw sverige + en massa mejl till firmor men ingen kan svara mig var dom ska sitta...jag har just nu blocket på borrning men han kan inte starta förrän jag funnit någon som har en bild eller beskrivning hur dom ska sitta...kan ni hjälpa mig med lite info helst någon bild. Mvh Mikael | |
Grusse |
Du har mail! |
| Finns de nån som har en bild på den orginalmonterade munstycket som sitter på s38b38 (3.8) | |
| Finns de nån som har bild på oljekylningen på 745motorn då...allt är av intresse | |
| Jag och en kompis har tagit lite bilder på oljesprutet på 745 motorn.. och på min m30 som jag har borrat in spridare på. kan kolla om vi får ut bilderna ikväll | |
| De vore toppen... | |
| Hur går de med bilderna...jag är lite nyfiken på se dom =) | |
| Kollade på dom i går men dom blev inte så bra.. vi kan försöka få ut dom imorrn.. hinner inte idag... supar dax vettu..=) | |
| Ok men skicka dom bilder du har så hjälper de mig nog ändå...allt av intresse är intressant...lycka till ikväll då =) | |
|
Kanske detta är till hjälp? Länk MVH Arne Lindgren BMWCS[Syd]#4324 BMWSC#164 Länk |
|
| Jag pratade med kompisen nu.. han skulle skicka bilderna till mig om en timme ugnefär.. om jag är vaken så skickar jag dom. annars skickar jag dom imorrn.. | |
|
Tack för all hjälp och bilder jag fått så nu reder jag mig...tack åter igen. //Mikael |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.