|
|
|
|---|---|
Beemer_Linkan |
Hej . Jag har sett på nästan alla bilder att folk har Sport läge osv. vid en knapp bredvid växelspaken(Aut) , jag har ingen sådan , är detta något som gör den sämre? Bättre en gammal lyxtank , än en ny liten skit bil |
Ras.mus |
Det är inte så att någon bytt plattan som sitter runt spaken och satt i en platta från en manuell? I så fall kan du säkert lyfta bort plattan och titta efter undertill... Det var så på min bil. Jag fixade en ny platta på skroten så var det fixat! |
|
En "manuell" platta ser väl helt annorlunda ut? Du borde ha ett hål efter strömbrytaren? Så här ser den ut: Länk PRND321-kulissen, med hål för strömbrytaren: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Fanns verkligen "lägesväljaren" till 730:n? Är inte så säker på det... | |
|
Man kunde beställa automat utan körprogram till 730i -89. Ville man ha körprogram så kostade det 6.324:- utöver de 12.000:- själva automaten betingade. Däremot var körprogram obligatoriskt på 735iA, men så kostade automat 18.000:- extra också... Mvh /Janne |
|
| på min 730iA -87 finns inget körprogram heller, men plattan ser ut att vara original. Tror inte att det fanns till alla (som ovan beskriver). | |
Beemer_Linkan |
Ok tack å tack , Näe det är inget under och inget hål =) , han var väl snål då han som köpte den =) Bättre en gammal lyxtank , än en ny liten skit bil |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.