|
|
|
|---|---|
|
Hej alla glada BMW gasare!!! Undrar on nån vet hur E34:ans elvärmda speglar och elvärmda spolmunstycken fungerar? Instr. boken säger det sunda "vid behov.." jag är inte helt 100 om dom lirar i hop med elbakrutan eller utetempen. Det är ju rätt bra att ha elvärmen i speglarna på i regn eller dimma odå dom hålls rena från vatten så man ser vad som händer bakom.... | |
|
Gasa mera så behöver du inte veta vad som händer bakom!!! Nej, jag bara skojar. Har samma funderingar om mina speglar. Vet inte ens om dom är uppvärmda. Hur ser man det om dom inte är fulla med is och snö? /Nybliven BMW-ägare 01-11-17 Mvh. Micke Olsson |
|
|
Tjena! Jag har en 91:a 525:a och den verkar ha Eluppvärmda sido speglar! Bor i norrbotten och idag när jag skulle iväg me bilen så hade speglarna isat igen! Men så fort jag startade bilen å lät den gå ca 2minuter så hade som tinat upp,tänkte just börja skrapa dom,men det behövdes ju inte=) Mvh:Peter Peter (Bmw 525i 24v-91) |
|
|
Verkar som fler än jag svävar i ovisshet här... 1. Hur vet man?? tja. jag pillade loss glaset och kollade.. sen liksom "viruz" har jag märk att om det är ett par minus ute så startar elvärmen avsig själv men nu var det just det här när det i stället är +3 och dimma speglarna gror igen på typ 20 sekunder... Många andra bilar har ju i hop med bakrutevärmen men så verkar inte vara fallet med våra E34or.. Mysteriet tätnar.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.