|
|
|
|---|---|
BMW 325IT |
Hej.Tänkte köpa en 524td-85, men är o säker på hur mycket man ska ge för den. Den var mycket fräch i kaross nästan ingen rost imorterad 1998 tror jag. Men växellådan är dålig. Det följer med 4st 16" fälgar och 4st TRX fälgar + vinterdäck. Den är bronzit metallic. Han vill ha 10papp men tycker det är lite dyrt. Är den värd 10papp. Den har gpått 28tusen mil. Någon som har någon ide? //Anders |
|
det är motorn som är viktigast i en diesel och 28000mil är ju ingenting på den kolla bara så inte pumpen läcker och motorn är tät så är det ett bra köp fråga också om turbon,kamremmen,vattenpumpen är bytt det är ett plus |
|
| Behöver du en låda så har jag en liggandes.... | |
BMW 325IT |
Det läcker inget runt motor o pump. Något lite är det ju alltid. Men de får man ju räkna med. Jag har redan en mkt fräch låda som ska i. Låter mycket fint i motor. Jag har 2st turbo till 524td liggandes en som är nästan ny. Kammrem vet jag inte. får nog byta den i förebyggande syfte. Ska även montera en ic från en saab 9000. lite extra diesel o höjt turbotryck o större avgassystem så ska det att gå o få fart på den. Var bara intresserad av vad den var värd. tack för svaren. //Anders |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.