|
|
|
|---|---|
|
Oj vad tiden går snabbt, men nu är det alltså åter igen dags för träff vid öresundsutställningen på SÖNDAG! Träffsidan finns som vanligt här: Länk och det går utmärkt att anmäla sig! Välkomna på söndag kl 13:00 ! Mvh, Kalle _____ Länk | |
|
Jag ska försöka dyka upp denna gången :) Min 528i Touring Länk |
|
|
Mmm.. hinner nog klämma in det.. NOT! Jobbar till 07:00 och börjar 19:00 igen på söndag... Däremellan ska jag försöka få åtta timmar sömn.. Hehe, eller hur.. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Jag och bror min kommer förhoppningsvis /Erik - BMW CS #05162 "My car got the famous G-Power deeptone" |
|
| blir de grillning eller liknande ? | |
|
M536, Inget planerat mer än just själva träffen. Om någon vill ordna någon annan aktivitet i anslutning till träffen så går det naturligtvis bra! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
| Kommer ner en stund, Om det är fint väder | |
|
Hmm, verkar inte bli så många, men vi får nog trevligt ändå! :-) Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Vädret verkar vi iaf ha tur med... /Erik - BMW CS #05162 "My car got the famous G-Power deeptone" |
|
|
Försöker ta mig dit även denna gång, mycket trevligt sist! MVH, E38B12 |
|
|
blir en snabb visit. ska till knutstorp också ;) Mvh, Christian |
|
|
Jag tror jag räknade till 5 bilar idag... ganska magert! Nåväl, Kalle och jag hade fick iaf trevligt sällskap med E38B12 och hans 540i :) --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
När blir nästa träff? 4/6? I såfall så räkna med mig ,Bilen e riktad o klar nu efter trädsmällen.(missade ju första träffen pga detta)Ska även försöka få med lillebror me hans 316 open air. MVH M-ogge |
|
|
M-ogge, Det är oklart VAR nästa träff ska hållas. Parkeringen vid Öresundsutställningen kommer vara avspärrade under Juni och Juli, så där kan vi inte vara. Förslag på alternativ träffplats mottages gärna!!! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Har inte själv varit där ännu,men hur ser de ut ute vid Meca dragway. Det området kanske kunde va ett alternativ. MVH M-ogge |
|
|
Mobilia i Malmö? Inte så snygg kanske, men stor och gratis :) Fredrik |
|
|
Det känns som vi gör det enkelt för oss, och håller träffarna i juni och juli på Jägersro Centers parkering, den utanför travbanan. Felet med mobilias parkering vet alla som var med på Oktoberträffen ifjol - där är ofta HELT fullsmockat på söndagseftermiddagarna! :-) Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Smartclubs parkering vid Center Syd i löddeköpinge! gigantisk, företaget har kursat, aldrig en bil på stället.. Mvh, Christian |
|
|
Kalle H, släng ut ett meddelande om var, i god tid innan träffen. Eller e de redan bestämt att det blir vid Jägersro? MVH M-ogge |
|
|
M-ogge. Det är bestämt! Ska uppdatera hemsidan snarast, samt lägga en ny tråd! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.