|
|
|
|---|---|
|
Jag var där idag och rastade 968n :) Synd att det bara var jag och 6 bilar till. Jag fick pisk av kompisens evo 8 och en asfräsch Hynda NSX, men lyckades själv piska en Corsa GSI och en Astra GSI :) piskade Detta är urklipp från deras hemsida (www.lms.se) "Körning på banan med gatbilar kommer att ske på följande måndagar 26/4, 24/5, 28/6, 16/8, 23/8, 4/10, 11/10, 18/10 TID. Första utsläpp på banan 17.00 Banan stänger 20.00 Körningen sker i 15 minuters pass. Efter ett avslutat pass skall bilen stå i depå i minst 15 minuter innan ny körning tillåts. Heltäckande bomullskläder, godkänd hjälm, handskar och vettiga skor. OBS: Täckta bilar jethjälm maxvikt 800g. Öppna bilar intergralhjälm maxvikt 1500g. Priser. Två pass 300:- Sex pass 750:-" //Marin | |
|
Imorron är det dags igen! Det skulle vara kul om det kom med några BMW bilar denna gång. VÄLKOMNA!!! //Marin |
|
Paap Reeder |
Hej Marin! Har alla SBF- licenser? .. om inte: Vet du hur försäkringsfrågorna är ordnade? MVH /// Paap R |
|
Försäkringsfrågar besvaras enklast av ditt fb. Jag utgår ifrån att ja inte har nån försäkring = man tar det lite lungt. Bromsa lite tidigare och gasa lite senare. Kommer det en snabbare bil så släpper man förbi honom/henne. Ingen licens behövs. //Marin |
|
|
Jag kommer nog ut och hejar på! Har ett dåligt hjullager på M3:an så jag vill inte fresta den innan det är bytt. Men vid nästa tillfälle blir det till att känna på lite... |
|
|
Jag kommer nog ut och hejar på! Har ett dåligt hjullager på M3:an så jag vill inte fresta den innan det är bytt. Men vid nästa tillfälle blir det till att känna på lite... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.