|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Någon som vet vilken färg detta kan vara? Länk Tänkte först på royalblue, men jag vet inte... /// Nicke Länk - Under utveckling, måste köras maximerat i 1024*768 | |
| han har väl kanske lackat själv... | |
|
Hoppas inte att någon skulle göra så på en M5a, en orginalfärg SKA de ju vara. /// Nicke Länk - Under utveckling, måste köras maximerat i 1024*768 |
|
|
Jag röstar på macao. Länk Länk NY |
|
|
Jag lägger min röst på Macaoblau jag också. Kompisen har en exakt likadan, snygg färg för övrigt. /Anton |
|
|
Nu är det bekräftat, självklart hade ni rätt med macaoblå =) /// Nicke Länk - Under utveckling, måste köras maximerat i 1024*768 |
|
|
Nu är det bekräftat, självklart hade ni rätt med macaoblå =) /// Nicke Länk - Under utveckling, måste köras maximerat i 1024*768 |
|
|
Tråkigt att det sitter felaktiga sidoblinkers på den. //HD91 - M5 E34 Limousine register - |
|
|
HD91: Håller med, han kanske ska börja med att vara seriös själv?! -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
Felaktiga sidoblinkers? Vad tycker ni om bilen i övrigt då, lite högt pris kanske... /// Nicke Länk - Under utveckling, måste köras maximerat i 1024*768 |
|
|
Visst sitter det volvo sidoblinkers på den=( ,men det är ju inte säkert att monteringshålet är ändrat. mvh/trucker Länk Länk NY |
|
| Inte så farligt mot annonsen på en 325 -91 på börsen...:) 125k?:) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.