|
|
|
|---|---|
| är inte den här bilen rätt billig med tanke på vad en 540 kostar med samma årsmodel Länk | |
|
840 ?! dom borde gå på "lite" mer iaf :) |
|
| jo...man får knappt en 528 för dem pengarna | |
| Är den i det skick den förtjänar så är det bara att slå till, för priset är riktigt bra! :) | |
| är det nån här som har en 8-serie som kan berätta lite om hur dem e | |
|
Finns en på powerbörsen också till samma pris Länk MVH /Jonas Nybliven 540i E39 ägare, med stora utgifter... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
