AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

6- och 8-Serien
925

840 -96 rätt billigt eller?

är inte den här bilen rätt billig med tanke på vad en 540 kostar med samma årsmodel Länk
840 ?! dom borde gå på "lite" mer iaf :)

jo...man får knappt en 528 för dem pengarna
li
1.959
liste
535i -89
Är den i det skick den förtjänar så är det bara att slå till, för priset är riktigt bra! :)
är det nån här som har en 8-serie som kan berätta lite om hur dem e
Visa användare
747
TCG
540iM E39 6vxl Kompressor
Finns en på powerbörsen också till samma pris
Länk

MVH
/Jonas
Nybliven 540i E39 ägare, med stora utgifter...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.