|
|
|
|---|---|
|
till en sänkt E30? Vart? Mvh //M(arkus) | |
|
Weitec kanske? Finns på Bildelsimporten, Länk Jag har deras fjädrar och stötdämpare på min bil. Tycker det har fungerat mycket bra. Annars är Koni ett mycket bra alternativ. Deras "gula" serie har dessutom ställbar retur. /Anton |
|
|
Hej Har just bytt till Bilstein Sprint dämpare på min bil. Tycker att dom är väldigt prisvärda. Blir grymt bra väghållning med dessa. MVH R BMW - Vad annars? |
|
| har nin någon pris bild på dessa oxå? | |
|
Hej Pris stötdämpare fram till 318 e30: 1495kr/st Pris bak till samma bil: 1095kr/st MVH R BMW - Vad annars? |
|
|
Sachs super gas är inte så tokiga för dom priserna. /mvh jocke |
|
|
Off topic: Så du är också ute efter det Markus :P Något som har hänt eller är det bara upphottning på g? Mvh Mattias |
|
|
Sitter ju riktiga på 735:an men den står utan kardan rör just nu... åker 320 om dagarna nu i väntan på "riktiga" bilen... å fram tämparna e lika effektiva som cyckel pumpar.... Själv då? Mvh Markus |
|
|
Jag sitter och väntar på borrade o slitzade skivor, race bussningar. Nya dämpare runt om med fjädrar... Så det lär nog bli bra.. :) Mvh Mattias |
|
|
Köpte de billigaste insatspiratdämparna jag hittade, märket hette Gabriel? från Spanien, är helt nöjd med dem. Men hittade också piratdämpare som komplett fjäderben för nästan lika mycket (~1100:-/st.) och det borde jag ha tagit för de gamla fjäderbenen var minst sagt rostiga och det förlängde jobbet med åtminstone 1,5h för att få upp locket till insatsen... Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.