|
|
|
|---|---|
|
har börjat fundera å kolla runt på autronic, så som jag har förstått det så har sm2 endast launch, antispin och respons, nåt mer smc saknar? hur mkt mer kostar sm2 och är det värt pengarna? vad för tändsystem skall man köra till? det fanns nåt som skulle passa nästan utan mods. tack på förhand --- WWW.JK-RACING.SE -Uppe nu! | |
| MSD6al skall fungera bra! Har för mig att det är den kombinationen (smc+msd6al) som bmwandreas kör med på sin 525! | |
|
tackar! ingen som vet lite mer på skillnaderna på autronicsarna? samt om det är värt pengarna med sm2 --- WWW.JK-RACING.SE -Uppe nu! |
|
|
Vill oxå veta skillnad! Blanka däck AB |
|
|
var köper man detta msd6al för bästa pris? --- WWW.JK-RACING.SE -Uppe nu! |
|
|
SMC har launch, Finns ingen anledning att köpa SM2 om man inte vill ha antispinn.. MSD6 kan du köpa av oss snart till bäst pris i sverige. Även autronic,fast till lika pris som dom andra |
|
|
låter bra det! vad kostar ett msd då? p.s du svarade inte på mitt mail förut, men den 25:e maj har vi tillräckligt med pengar till allt så om vi har fått den nya toppen då kan vi komma upp så fort vi bara får ett pris av er samt ett klartecken från er att ni har tid --- WWW.JK-RACING.SE -Uppe nu! |
|
|
Jimboo: Ca 2500kr inkl moms Prata med bäckis om priserna på dom sakerna,huven vet du:) |
|
|
2500, fan va gött! ok, jag tror kanske kim har pratat med honom!? --- WWW.JK-RACING.SE -Uppe nu! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.