|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder... G-techat i Lördags. Hjulspinn. Med M-coupe´n, 0,69 Bars laddtryck. Sen gick kopplingen..... c"_) ..... He heeee.... Dags att beställa ny o skruva dit... + svarva ny remskiva o ladda ca 1,00 Bar vid nästa test... K. | |
| Med 19 tummare och 285-30-19 bak ska tilläggas... K. | |
| Kör du på Emmaboda? | |
| Troligvis inte. Lite för långt tycker jag... Vet inte ens om jag hinner få hem en ny koppling tills dess... Som pallar. Mvh K. | |
Tony-Avesta |
Med vilken GTech är detta mätt, den gamla eller den nyaste?? MVH Tony Länk |
| Den nyaste. G-Tech Pro Competition. Hur mycket fel visar den... då...? K. | |
|
typ nada =) --- WWW.JK-RACING.SE -Uppe nu! |
|
|
om den e rätt inställd --- WWW.JK-RACING.SE -Uppe nu! |
|
|
Ja är den inställd rätt så stämmer den! 4,19 låter ju rätt otroligt med vanliga däck? Om de stämmer så kör du ju en 11a på gatan om du har 500hk.. /Andreas |
|
| Ja, borde väl bli det... Ni dök aldrig upp i V-ås i Lördags??? Hälsn Kimmo. | |
|
Nix fick inge ordning på 525an. Blocket måste tyvärr ha slagit sig efter förra blåsningen av packning. Så jag får bygga ett nytt block, men vi får sikta på nästa blackrace? Mvh Andreas |
|
|
estorilmongo: vad ska du beställa för koppling? jag ska köpa en ny så fort de går! Vill att den ska hålla för ca 600 ~ 700nm å vara relativt körbar.. Beställde en koppling men den kom inte å sen fick jag höra att den inte passa å för mig! ska sitta i en m3 3,0:a Min bil Länk |
|
| STOFFE: Har svarat i din andra tråd. Mvh K. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.