|
|
|
|---|---|
| Var och skulle inhandla en gummilist till förardörren eftersom min är rejält sliten. Det visade sig att de bara har plast/gummi. I min e39 touring sitter det en sammets/gummi-list . Är det specialspecial eller årsmodellbetingat med gummilisterna? Har inte lust att sätta in en list som skiljer sig och inte heller lust att köpa 4 st nya. | |
|
De är ersatta... den gamla modellen gnisslade lite och hade sämre hållfasthet. Så det är bara att byta alla 4 ifall du inte hittar någon handlare som har kvar gamla modellen. Har för mig att BMW kan kolla i varandras reservdelslager. ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
| Jaha, tack för bra info. Ska leta efter sammet, mina knarrar inte och det är snyggare. | |
|
Menar du listen som sitter i bilen inte i dörren.Jag köpte en ny till min bil alltså den som sitter fast i bilen och den gick då att köpa separat från Englunds Luleå.För det facila priset av 300:- + moms. ----- Mvh Nisse Länk |
|
| Ja, jag menar den i bilen som går runt hela ingångshålet. Ska prata med FB och de kan fixa fram en till mig. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.