|
|
|
|---|---|
|
Tjena E så när jag svänger lite små skarpt när där e lite soppa kvar i tanken typ 15 liter så vill bilen dö till lite om jag gasar på, e det förpumpen som dingar sej eller vad?? Måste fixa detta NU.. Hare bäst Mvh Danne | |
|
Eeeeeeee.vet int! ORKAR bara inte svara när folk inte kan stava riktigt. Skriv rätt förfan,och inte som man snackar. |
|
|
Casul: Om du inte har förmågan att kunna lista ut vad folk menar så behöver du inte skriva något överhuvudtaget. Danne: Det är 2 soppapumpar i din bil. Problemet är inte pumparna. Det är soppan som skvalpar iväg och lägger sig i något hörn av tanken. Därmed finns det ingen soppa för pumpen att pumpa fram till motorn. Lösningen är att alltid ha mer än 20liter soppa i tanken om man vill gasa. ///Jesper BMWCS #5494 |
|
|
Förstår vad han skriver, tycker bara att man kan ha en bättre nivå på sitt språk när man skriver på ett forum som är öppet för alla. Tycker att det blir drygt i längden när alla ska vara så j****a slöa och inte kan ta sig tid och skriva riktigt. Att man stavar fel är HELT ok, men när man stavar som snackar tycker jag det gått förlångt. Möjligt att jag överreagerat, men tror fler med mig tycker lika eller???? |
|
|
Är det så jäkla mycket att hänga upp sej på lilla Casull.. Istället för att gå in här och dinga sej så finns Lunarstorm för lite yngre folk som tycker en massa s**t Ha det bäst alla andra.. PS: Min kompis M535i kan vara på reserv och ändå gå fint vid gaspådrag..?? Mvh Danne |
|
bustorp |
Casull:...ta sig tid ATT skriva riktigt...heter det (gnäll inte på mig, det var Du som började). |
|
Jag hade precis det problemet som beskrivs här på min m535 -87. Det var förpumpen som var trasig, alltså den som sitter i tanken. TwinTurbo=Twice the fun :D |
|
|
Min 635:a har också betett sig sådär några gånger, när jag gasat på ordentligt och legat mellan 3-4000 varv/min. Kan det alltså vara förpumpen eller för lite soppa i tanken som är orsaken... Då får förpumpen undersökas! /Fredrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.