|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! någon som har nått bra förslag vilka klistermärke som blir snyggt att sätta på trösklarna på bilen bilen de gäller är en bmw 530ia-95 m,blåmettalic gärna länk till vad man köper dom märkena. en annan fråga om man sätter i ett sportfilter i orginal boxen blir de någon skillnad på ljud? + vilket filter ska jag köpa? länk om någon har. en till fråga. gör de någon skillnad att chipa bilen? gärna länk kanske någon har nått att sälga chip-filter? tacksam för svar. Mvh | |
|
Jadu, chip på en sugmotor är nog generellt bäst att lägga i skålen framför TV:n ;-) Filter i orginalboxen har iaf inte jag märkt någon skillnad på i den 530iA -93 jag tillbringat en del tid. Tror det är ett K&N-filter. Klistermärken på trösklarna kan man ju tänka sig en massa olika. T.ex. "favvoklubben": Länk Kanske något nytt autopower.se-märke? Kanske några "sponsorer" som på denna: Länk Finns nog hur många varianter som helst egentligen :) Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
Har "HELSINGBORG" på mina trösklar. Silvertext på en Techno violettmet. Kör mycket i andra städer och det tycker jag det kan vara fräckt att visa vart man kommer ifrån. Har bilder jag kan maila dig. Har sen även "BMW Power.nu" på bakre sidorutorna. Klistarades dit innan "vi" bytte till AutoPower.se, så det får stå kvar ett tag till. Gillar inte namnet "AutoPower.se" så mycket så det kommer jag nog inte att klistra på. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Ok tack för svaren, då bry jag mig inte om sportfilter+chip om de inte gör någon skillnad. Mvh |
|
|
336699: Givetvis finns det undantag, det skall man inte glömma. Men att tro man får någon större effektökning med ett chip är nog att ta i, men visst kan det ändras lite och man kan kanske i viss mån få fram en annan karaktär t.ex. Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
Sätt en klistermärke från Lantmännen ;) Polarbear |
|
|
336699: hur gick det med din startspärr?? Hade glömt att ge dig nummer till dom som håller på med sånt! Sorry 1000ggr om! MvH Bmw 4-ever |
|
|
Hej hej! nycklarna blev upphittade så de va tur att man inte började skruva isär grejorna. Mvh |
|
|
skönt att höra, men ber om ursäkt ändå. MvH Bmw 4-ever |
|
marre86 |
vill också ha några märken nere vid trösklarna,,, men har beslut ångest kan någon jälpa mig till ett beslut tips på märken dom ska vara rätt så diskreta men fina jag har en mörkblå bmw tacksam för tips mvh |
|
Visst gör ett chip skillnad ,men inte mycket.Det jag märkt på min 530 är att den blev lite starkare från botten + att drar längre upp i varv.Jag har unichip,racekattar,KN-filter samt en annan slutburk och det ger väl ca 15-18hk så det är inte mycket ,men alltid något Hellre dö än fega! |
|
marre86 |
vad kan man köpa chipp till en bmw 530ia till billigast pris? någon som har nått begagnat till 530ia,n i trimm väg? Mvh |
marre86 |
Hallo har inte kunnat bestäma mig vad ja ska ha för märken vi trösklarna så kom med förslag!!!.... Mvh |
marre86 |
ingen som har tips-förslag??!!... Mvh |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.