AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
907

* Z-träff *

Hej!

Hoppas att ni som dök upp på träffen i Växjö 24/4 tyckte att det var en trevlig eftermiddag.

Vi blev 15 bilar vilket var planerat, ett par återbud, men så blir det ju alltid!.

Eftersom det är svårt att få tag på Z-ägare när dom relativt ofta byter ägare osv så skulle jag vilja ha hjälp av er alla som bor i södra Sverige, speciellt ni som medverkade vid första träffen att få tag på fler som skulle tycka det vore trevligt med träffar osv. Kör ifatt och be om mailadress och tel.nr och hör med dem om det finns intresse av att ses någon gång ibland.
Maila detta till mig så kommer nästa träff att bli 5 gånger så stor med omkring 50-75 bilar.. förhoppningsvis.

När kan det vara läge att köra nästa träff...om 2 månader typ, innan industrisemestern börjar??
Denna gången hade jag nog tänkt mig att köra träffen lite senare under eftermidagen, och därefter en stoor fest..kanske grilla el nåt!?

MVH Fidde

19" :-)

VD med R&D

"M ROADSTER"
vi som inte var med vill ha mera beskrivning! vilka var där? bilder?
z3
1.388
z3mpower
123d coupe -09
X3 2,5i -07
Håller med Z3c 4 ever, bilder, reportage!

Nästa gång, får ni gärna vara lite längre upp i landet, Jönköping/Linköping/Mantorp.....STockholm;-)

/Z3MPOWER
vilka från formet var där för resten?
Någon som kommer till Stockholmsträffän 1:a maj oxå?
Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
BMW 420D Gran Coupé M-Sport
Jag skulle egentligen åkt på träffen i Växjö, men fick tyvärr förhinder. Men jag hörde av yatooil och BoZton Grodan att 15 stycken fina Z-or dök upp.:-)

Om min pärla blir klar tills fredag, så är det inte helt omöjligt att jag dyker upp ...

** Lycka är att se livet genom en solstråle. **
Det var 15st bilar och nästan 30 personer som kom.
Vilka som kom, ett par stycken från forumet och sen hade de som kom bekanta osv som inte finns på forumet.
Omöjligt att säga vilka som kom eftersom ni ändå inte vet vilka det var. Vi träffades i Växjö kl 12.00 i lördags.
Pratade och visade våra bilar för varann och därefter Helgasjön runt vilket blev omkring 5 mil.
Därefter åkte vi till ett fik och tog en fika.

19" :-)

VD med R&D

"M ROADSTER"
Maria, Vi håller tummarna då: jag är riktigt nyfiken på din Z4:a . hur gick det med sänkningen?
Om någon har bilder, skicka ett mail till mig så lägger jag upp dem på min sajt!

/Masten
Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden
Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
BMW 420D Gran Coupé M-Sport
Z3c 4 ever, det blir en sänkning =) Det är sänkningssatsen och spacerplattorna som jag ivrigt väntar på ska komma vilken dag som helst nu. Det är en H&R sats, och han ska sänkas 35mm som jag nog tror kommer att bli precis lagom.

Eisenmanns sportavgassystem har jag beställt, för jag saknade det goa soundet från systemet så mycket ... den kommer om någon månad.

På torsdag ska jag lämna i bilen till Tefcar för att göra en lackskyddsbehandling enbart på huven och spoilern. Jag fick lämna i bilen för lackerining (huven/spoiler) . Dessa delar var tvunget att lackeras om, för jag hade rackarns otur att krocka med en stor fet tjädertupp när jag var på hemväg från Malmöträffen för två veckor sedan :(

Jag måste säga att firman som gjorde lackjobbet , har gjort ett fantastiskt bra jobb !!
Mycket har alltså hänt på kort tid ...

Klaffar nu detta och grejjerna hinner komma, så åker jag upp till träffen. =)

** Lycka är att se livet genom en solstråle. **
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.