|
|
|
|---|---|
|
Skönt att ni är igång igen. /Udo Dirkelsniff | |
|
Ja, man har ju haft abstinensbesvär under söndagen... ;-) Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Skön bild till "tillfälligt avbrott"... :) Lite synd förstås, men kul. |
|
|
ja man inser att man är lite beroende......söndagen var lite jobbig med kalla svettningar, hallucinationer, skakningar etc klockren bild för "tillälligt avbrott" |
|
|
Vad hände? Två bilar är fler än en.. |
|
|
Hehe ja bilden för missödet var kul...tack för att ni fått fart igen i alla fall! En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
|
Det var nog två år sedan (innan jag började använda forumet) jag fick så mycket gjort på en söndag som jag fick igår :-DDD Skönt att vara back on track igen! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Servern hade visst gått i vila, oskäligt dyrt att få tillgång till den under helgen. Helt OK med en "mellandag", man fick lite annat gjort..)) FP |
|
-BeeMWe- |
Jag fick lite tid över till billjud, säger bara en sak. Biltemas bromsbelägg och olja, visst. Men deras högtalare suger k*k. |
|
Söndagen var facktiskt lite jobbig. Att man kan vara småberoende utav en sida, undrar om det är normalt :-) |
|
| BeeMWe-: att du ens försökte med Feltemas högtalare får mig att dra på smilbanden.... Hellre inget ljud än dåligt ljud. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Planterade 3 rosenbuskar och 4 andra rosor bla. och skruvade dator :)) Sedan har man ju 4 andra BMWsajter i världen att serva :)) ///MVH Hasso Länk |
|
fick hallucinationer och rysningar av att Power inte fungerade ;) men å andra sidan hann man med att tvätta bilen sin ut- o invändigt o lite annat 316i - När du inte har råd med annat ;) |
|
|
Hasso: Vill du dela med dig av de andra 4 sajterna? /Udo Dirkelsniff |
|
|
ja lite abstinens hade man faktiskt. har försökt lugna ner mitt autopower surfande så att inte mina läxor blir lidande =). men ibland är det svårt att låta bli. /Stefan K |
|
-BeeMWe- |
Hubbe325: P4 funkar på dessa högtalare :) |
| om ca 9mån gissar jag att priset på BMW tourings kommer att gå upp... Hehehhe | |
|
lalaw: Då vet vi hur du tillbringade söndagen iaf. :-))) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.