|
|
|
|---|---|
|
jo xxxxx har försäkrat bilen till helförsäkring.Och nu vill xxxxbara ha trafik.Då säger xxxxx att de inte går,varför då? mak | |
| Vad menar du? | |
|
Begär offert från valfritt f-bolag på marknaden och byt till det bolag med bästa erbjudandet. ___ "Lorem ipsum dolor sit amet ..." |
|
|
Antagligen menar försäkringsbolaget att försäkringen är ett avtal som löper på ett år i taget och att om man ingått avtalet kan det först ändras på huvudförfallodagen som vanligen inträffar ett år efter försäkringen tecknades. Mvh Jens BMW CS # 5080 |
|
|
Det e förmodligen som JN säger..Gör så här:Gör ett ägarbyte på bilen(tex så kan mamma köpa den),när hon sen fått papprena bå bilen så gör ni ett byte till.När du då tecknar den nya försäkring så be bara o få trafik!! Konstigt nog har ja för mig att man kan "uppgradera" en försäkring mitt i en period till hel om man så önskar... "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
|
Dawwe, Helt rätt att du kan uppgradera en försäkring, gör det för jämnan. Tycker att det är fel att behöva betala i förskott för antalet mil man tror att man kommer att köra. Så jag skriver 1000 mil och sedan höjjer jag med 500-1000 i stöten. Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
Läs dessa inläggen: Länk Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| tackar till Ericw,Jn,Dave | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.