|
|
|
|---|---|
|
ok... nu skulle ja vilja veta va som e det BÄSTA köpet... ja skulle vilja veta för o nackdelar om dessa två bilar... o det ska vara E34:an.... hur mycket skiljer det på dem? priser på delar? (dessa bilar börjar bli gammla) försäkringar m.m. m.m. upp till bevis... mvh simon | |
|
B-10 är bästa köpet... Billigare delar , bättre hållbarhet. Den är också mera "unik" då den endast tillverkats i 572 ex! Visst m5'an är lite rappare 0-100 , om man nu tycket det är så viktigt... Försäkring är dyr på båda varianterna , på min så kostar en helförsäkring 13800 / år helförsäkring med full bonus , eller om man som jag har en entusiastförsäkring som kostar 1100 / år..... E-12 Billy B-10 +XM TD Länk |
|
|
billy, fy vilken äcklig försäkringspremie på en B-10 3.5. Pratade med mitt försäkringsbolag och jag fick helförsäkring 1500mil för 10000 kr +- någon tia, och det på en Bi-Turbo Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
Ja , och det beror ju på lite vart man bor.... Men som sagt jag betalar bara 1100 kr / år..... E-12 Billy B-10 +XM TD Länk |
|
|
Jo klart att det gör det, betalar själv 1850kr om året för min entusiastförsäkring hos LF Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
Har diskuterats tidigare Länk . /axel |
|
| ok... men e det så att alpinan e byggd på en 535:a? och i så fall hur mycket e det som e lika delar mellan dem? antar att bromsar och allt som har me motor o låda e special... rätt? | |
|
hi_pot: Leta dig in på Länk och vidare till B10 listan över reservdelar. Där kan du se vad som är utbytt. Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.