|
|
|
|---|---|
|
Skulle vilja få lite info om siter där jag kan hitta bmw alpina emblem för att sätta på motorhuven och bakluckan istället för de bmw orginal som sitter där nu, jag har sett olika bmw alpina av äldre modell typ e36 kaross som har dessa. Jag har även sett en site på internet som sålde sådana men hittar ej siten igen så jag behöver HJÄLP!! Hoppas det finns någon vänlig själ som kan hjälpa mig. Skulle oxå bli glad om någn kunde ge mig lite tipps om vad man kan göra för att få ut lite mer vrid och kräm ur kärran den ligger på runt 350-380hk nu men mycket vill ju ha mer........ Mr.Alpina | |
|
Det finns på den här länken www.ebay.com |
|
|
Alpina B10 4,8: Det finns kompressorsats från ESS Tuning i norge, prova sök på forumet så hittar du mer info om företaget, webadress och vad folk tyckte efter monteringen. Alpina emblemen är inte orginal och dessutom så är kvaliten halvbra och skyddsfilmen över trycket lossnar i första tvätten. M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
Tack för all hjälp har du mer kul och vettig samt bra info så e det välkommet. Här nedan är en länk med lite bilder på min bil. Det kanske kan vara lite kul att se i alla fall. Min Bil. Länk En liten amatörsfil när jag kör Porsche 911 01:a på Anderstorp. Länk MVH David Mr.Alpina |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.