|
|
|
|---|---|
|
Någon som kan ge ett ca pris på vad en premie skulle kunna kosta på en 325ia coupe 92 import Vad betalar ni. över 30 år Norrköping | |
|
1800:- helår (+40 år) för bara trafik innan Trygg-Hansa hade besiktigat bilen som dom krävde för att jag skulle få helförsäkring, ändå hade bilen varit svenskregistrerad i 2 år och 11 månader, efter att väntat 1,5 vecka utan att dom hört av sig tröttnade jag och sålde bilen istället. M-Maker |
|
Aldric |
26 år, centrala Borås, 1500 mil per år, helförsäkring med alla MER, PLUS, EXTRA tillägg som fanns så ville Länsförsäkringar ha ca 8000 / år .. nu klämmer dom mig på 4400 för min 318. Den är importerad men i övrigt original på utsidan förutom avgas och fälgar. Om nån har nåt tips på den fronten så tar jag gärna imot det ... helst via mail till wallman@home.se. Tack, och beklagar att jag "snodde" din tråd Kent H ;) |
| hejsan kolla med ok/folksam jag har pratat med dom och de sa att de tagit bort alla krav på import billar jag kollade på en 325 -91 skulle kosta 10000 har ingen bonus och bara haft körkort ca 1,5 år, jag frågade om en import bil skulle vara dyrare och det skulle den inte vara (om den inte var nyare) MVH Danne | |
pay-325 |
Hellooo ok/folksam tar av mig 9450kr om året på en 325 92, jag har full bunus 9 skadefria år bor i eskilstuna jag blir straffad pga min ålder= 26, Dom sa att det skulle vara ca 3000kr billigare om jag var 30. |
|
Hej! Min kostar 6800 kr/år, helförsäkring + assistans + 2500 mil/år, bilen står på min pappa som är 56, bor i stockholm... 29 skadefria år... men detta år sänkte de premien till 4900 kr/år(samma vilkor).... jävligt bussigt nu när jag hade tänkt sälja bilen....glömde nästan säga det... Bolaget heter Salus-Ansvar. Mvh Johan |
|
|
tjenare!!! Min kostar 5200kr/år helförsäkring!! men då står den i min fars namn! Mvh Marcus |
|
| När jag köpte min BMW 92 coupe så hade jag ej haft nån bil eller försäkring innan. Köpte bilen på en bilfirma och säljaren där fixade att jag fick full bonus, jag betalar 5600 för merförsäkring( 26år i k-stad) på länsförsäkringar : ) | |
|
3950kr/år helförsäkring, trygghansa, tyckte det var dyrt men nu vet jag ej, det är kanske billigt, står dock på morsan /Nicke |
|
hampus |
Har 325i Touring 91 import Helförsäkring på IF 3500 år |
|
Jag betalar 9120kr/år helförsäkring. Hos LänsFörs. Bor i Uppsala, är 28år. (dyrt, va?) Har ringt runt o jämfört.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.