|
|
|
|---|---|
|
Tjena. Är det någon som kör 60/40 sänkning på sin e36´a och har lust att berätta hur det ser ut och hur låg den blir. Även bilder skulle vara kul! Om någon har lust att mäta måttet från marken till tex kanten på hjulhusen och dela med sig på sin 60/40 sänkta bil vore välldigt snällt :) Vet nämligen inte hur mycket min har skjunkit i hop genom åren :( Mvh Mattias | |
|
har 60/40 sänkning på min bil ifrån APracing enda märket jag hitta som hade denna sänkning till bilar innan 92/6, vill nog säga att det egentligen är 70/30 sänkning blev det på min iallafall. Länk Länk Länk |
|
|
Okej, det såg ju kanon ut ju.... Varför blev det lägre en sagt då? Har du inte lust att mäta avståndet från mark till hjulhus kant fram? :) *snälla* Mvh Mattias |
|
| Falkeman riktigt snygg sänkning tycker ja! | |
|
60/40 BMDoubleV Länk |
|
| 60/40 sänkning är lätt snyggast. bmw ska sänkas mer fram än bak | |
|
Snyggt bilfreak... Är det ingen som har lust att mäta marken till hjulhuset då? Så jag kan få en uppfattning om hur lågt det kommer att bli? Mvh Mattias |
|
|
ingen? :) Eller lite mer bilder på 60/40 sänkta bilar... Mvh Mattias |
|
|
Har ett AP racing sänksats på min som enligt nfs.nu skulle sänka 40/20. Vet inte hur mycket den är sänkt, men garanterat mer än det iaf Länk Länk |
|
|
*Mattemattson* Glöm inte bort att ta reda på däckdimensionen bara om du ska jämföra... Jag har inte fått mina 18" (225/40) än (Är på polering) och på t.ex dem jämfört med mina 16" (205/50) vinter skiljer bilens höjd 13mm vilket är ganska mycket. Kan dock rekommendera 60/40 sänkningen, den är skitsnygg... Mvh. B |
|
|
Har då 40/40 på min och det ser "normalt" ut.. Live the dream. Buy the car and then drive it like you stole it. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.