|
|
|
|---|---|
|
Har tillbringat lite tid i sprutboxen och försökt lära mig hur man lackerar bilar och det vart så att jag lackade HELA min främre kofångare/spoiler till 730 för att den gamla var lite ful till nertill (sprucken) och behövde bytas ut till sommaren. (bilen var ledsen och skämdes.) men nu är ju hela listen och alles på den främre kofångaren blåmettallick.. medans listen som börjar på framskärmarna är ju svarta , vet inte riktigt vad jag tycker om det , vad tror ni om att lackera alla sidolister och de 4 nedre listerna på sidan av bilen ? Var lixom tvungen att lacka hela den nya kofångaren för ja köpte den på skroten och den var förvisso 100% hel men ganska skruttig så slipning + spackel gick åt för att den skulle bli i nyskick. lite rädd för att "måla in mig i ett hörn" där "allt" är lackat men det inte är snyggt..... | |
|
Länk En nästan hellackerad pärla men som har svarta sidolister..rätt så snyggt! E32:(uoo=00=oou) |
|
|
Jag har lackat stötisarna ser helt ok ut tycker ja.Tror att det blir för mycket om du lackar listerna oxå.Men smaken är ju inte lika. mvh/trucker Länk Länk NY |
|
|
Tycker inte att du skall lacka sidolisterna. Ser sällan bra ut om man lackar alla lister detaljer etc. på en bil som har en så "gammal" design som e32an har. Gillar själv inte alls lackade stötfångare på e32or, inte så praktiskt heller men gjort är ju gjort.... BMW CS #5139 |
|
|
Är precis ute i verkstaden för att montera på nya stötfångaren och två nya framskärmar när man endå är igång. Ni verkar ha rätt , det är ganska snyggt utan lackerade sidolister så jag låter dom vara och kör några veckor med bilen för att se hur det känns. Bilen verkar iaf. må bättre nu med nya skärmar , dimmljus , kofångare. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.