AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.014

Vem köper en -88 535i för en sån summa?

St
57
Stewen
535i -88
Jag har blivit erbjuden en riktig toksumma för bilen.
Är det nån som vet varför en person erbjuder mig ca:120000:-
för en -88 535i.Det är väl ingen raritet, eller.Det ska även påpekas att karln bor i USA.
Ska man sälja eller behålla pärlan?

Stewen
Visa användare
300
318ST
525i -88 (bruksbil)
SÄLJ !!

finns gott om andra bilar du kan köpa för 120000:-

// Gunnar
----
mina bilar -- Länk och annat :)
Visa användare
300
318ST
525i -88 (bruksbil)
Eller hänvisa honom till mig, han kan få köpa min 525:a för 75000:. ;)

// Gunnar
----
mina bilar -- Länk och annat :)
Paap Reeder
Hej!
Han kanske räknade fel på dollarkursen eller trodde att det är vi som har Schweizerfranc här........?

MVH /// Paap R
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
SELL SELL SELL!!!
St
57
Stewen
535i -88
Jag har varit ut på nätet och kollat.Tydligen är den manuella varianten av 535i väldigt eftertraktad i USA pga att bara 5% kom med manuell låda.Fan vet om jag vill sälja.
Vi får se.

Hade

Stewen
St
57
Stewen
535i -88
Om jag nu skulle sälja,hur bär man sig åt med allt som kommer till med att sälja den till ett annat land.
Är det nån som har koll?

Stewen
Jag tycker att det låter för mycket för en 535 88 så jag tycker att du ska vara försiktig!!! men om de handlar om en serios köpare skulle jag absolut sälja på en gång... att skicka en bil till usa är inte så dyrt men han kan väl stå för frakten!!!!:) men glömt inte först pengarna och sen bilen!!!!!!! här i sverige är tok svårt att få mycket pengar på en 88 535 eller överhuvudtaget att sälja!!!!! så man what are you waiting for!!!!!!

M.V.H

Mauricio
St
57
Stewen
535i -88
Det var bl.a det här jag såg på nätet:
Only 5% of total production 535i's were 5-speeds and were snapped up by BMW enthusiasts. If you want to buy one, expect a premium price over a comparable automatic due to their scarcity. The performance is well worth the higher price, trust me!

Med tanke på det här så kanske priset är rimligt i USA.

Stewen
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Han menar nog 12000:- USA är inte direkt något U-land, där finns det gott om BMW och anda sport/lyx-bilar. Inget emot din bil, men C'mon 120000:-
Visa användare
373
Mohsen
520i Ac Schnitzer-88
försår inte varför du ens tvekar

Mvh Mohsen
Tror nog inte han kollat in i det särskilt mycket. Att importera en bil till usa är mycket kostsamt, avgifter och omvandling av bilen för att bli godkänd i usa. Det är betydligt mer än hastighetsmätaren som behöver bytas ut...
vill killen ge 120 tusen för bilen så sälj den, sen alla problem som kan uppstå när den skall reggas in i USA är ju hans problem eftersom han köpt bilen...så ser jag på det!

MVH
Johan K
Skulle någon komma och bjuda mig 120 000 :- för min bil så skulle han få ett kvitto lika snabbt som jag kunde få pengarna. Skulle inte ens tveka..
Han kan köpa min 520 för 25000

Pi
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.