|
|
|
|---|---|
|
Har nyss fått mina nya sst gt3 fälgar från usa och skulle monterna dem men då jag skulle sätta fast spacer plattorna bak så passade dem inte så jag drog fast hjulet utan dem och testade ifall de snurrade utan att ta i ngt vilket dem inte gjorde har kört drygt 1mil på dem nu och känner inga konstigheter. Har ingen aning om dessa behövs hoppas att någon kan ge svar på detta. Min tanke är att det är tänkt man ska använda dem om man köper fälgarna med måtten 18x8.5 fram resp. 18x9.5 bak... Tacksam för svar | |
| glömde nämna att fälgarna har ET 43 om detta är till någon hjälp =P | |
|
problemet löst! Dom skickades med för att på vissa e36 så tog fälgen i bromsoken bak vilket de inte gör på min så det är bara att tuta å köra. Tacksam för alla snabba svar ;D |
|
|
Dax o sälja nu, dom börjar bli vanliga ;) Mvh, Robban |
|
|
De är fina! börjar ju dyka upp lite här och var... MEN- har bara sett dem på bild än så länge... (lite stöd) =) M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min M3:a: Länk |
|
|
ZaGe: du har ingen bild på det underbaraste som finns ett par SSR GT3!! Älskar värkligen dom hårt roligt att se dom på olika bilar!! Min M3: Länk |
|
|
ZxD: Inte en kotte som har dem i Piteå iaf skulle nästan kunna säga att det inte är någon i norrbotten som har ett par =D Ska ta lite bilder såfort det slutat snö *lol* |
|
|
ZaGe, Ha ha, du är lyckligt lottad du ;) Här är det minst 3st... Mvh, Robban |
|
|
Zage, beställde du 18 tum ssr gt3? När du plocka in dom till Sverige, hur gick det me tullen? Fick du tulla mycket? Vad fick du för pris på fälgarna? Mvh George K |
|
|
George K - Japp beställde dem från www.tirerack.com. fick ge ca 5000:- till UPS för tull, fälgarna gicklös på ca 17'000:- Mvh Peter |
|
| Utan däck va? | |
| Jepp | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.