|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag vet inte om det skiljer något på utrustningen. Men jag ska iväg på söndag och köpa en 318i och skulle vilja veta vad dom har för utrustning. Servo, el-speglar, el-hissar eller något? Tacksam för alla svar jag får! Mvh, Peter (Hur många häst har dom och vad väger dom?) | |
|
Hittade inte var man ändrar så jag skriver såhär.. Dom är bakhjulsdrivna va? |
|
|
Sevo, c-lås, tonade rutor och det mesta annat var extrautrustning på den tiden. Standard var dock elmanövererade ytterspeglar. Kolla i modellguiden för mer info. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Sevo heter det... Inte heller elvärme i stolarna var standard, det kostade extra. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Servo!!! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Fordie>>>>Självklart bakhjulsdrivna! BMW kommer nog aldrig att gå över till "felhjulsdrift" :) Mvh Janne. |
|
|
Tror tom att 5 växlat var tillval. Minns att min pappa höll på att beställa en ny 518 E28 med 4 växlat... Mr C |
|
| Jag tror inte att 5 växlad var tillval, har aldrig sett en 4 växlad 318i -84. | |
|
Hej. Tack så väldigt mycket för alla svar! Blir nästan rörd så omtänksamma alla är. :) Länk Där är en länk till den jag ska köpa. Kanske syns på något sätt om den är välutrustad eller något? Tack på förhand igen! |
|
|
Välutrustad vet jag inte riktigt om den är men den har en vinge på som inte är original iallafall. Den har också lackerade speglar och den är lackerad svart runt rutorna som inte heller är original. Den ser ut att vara i "relativt" bra skick för att vara 20 år. |
|
Fjelliz |
Jag har en 318i från -84. Den har femväxlad låda (tillval), c-lås, el-speglar men inte mycket mer än så. 105 hk som släpa runt på 1080 kilo, känns ganska pigga faktiskt! I got a niiiiid 4 spiiiiid :) |
|
1080kg, det är den väll inte original eller?. Isåfall var det mindre än jag trodde :-) |
|
|
Min 89:a hade en tjänstevikt på 1140, så 1080 är nog inte omöjligt. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.