|
|
|
|---|---|
|
...Det har jag! Vilken kärra!! Leffo | |
|
Jag va och provkörde en i slutet av Mars. Den gick riktigt fint... Men jag får säga att det som imponerade mest var ljudet... Nått av det skönaste jag har hört.. Vart va du å körde Leffo |
|
|
Håller med om ljudet. Närmare "NASCAR" ljud än så, kommer man nog inte med en tysk bil. Man har verkligen lagt ner lite tid på att få fram den rätta "akustiken" ur rörmokeriet. Jag provkörde i Uppsala. Leffo |
|
|
åååå nu har ni gjort mig avundsjuk i alla fall...varför bor inte jag i en stad där det finns en BMWåterförsäljare för.....suck... En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
| Japp, i augusti provsittning. I april provkörning, underbar vagn! | |
| Japp, I påsk var det dax för en provkörning och nu i veckan en till nu även med en offert som kanske inte var lika underbar | |
|
Har provat den 2 gånger faktiskt. Lånade bilen här i Helsingborg då den bara gått 2 mil, hade respekt för detta och körde där med lite lugnare än vanligt. Den hade däremot gått runt 200 andra gången och, ja, vad finns det att säga? Den var riktigt rolig att köra. Kan bara hålla med om ovanstående inlägg om att ljudet var underbart. Helt klart en bil som är värd sin beteckning. /Jacob |
|
|
Ingen vanlig bil precis läste senaste Teknikens Värld nr9,att det endast hade sålts 3st 645or i Sverige under årets första kvartal.Däremot hade det sålts mer X3or är BMW beräknat,nämligen 132st.Man skulle byta jobb till ett högavlönat jobb så man kunde få råd att köpa sig en 645a. ----- Mvh Nisse Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.