AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
4.046

M3 ägare nästan en vecka innan jag körde av vägen !

Sida 1 av 3
Visa användare
590
Bistec
M3 -94 banbil...
Sådant är kul, har haft bilen i nästan en hel vecka, fick lite sladd ur en kurva, snurrade ett helt varv och sedan ner i diket.

Framspoiler och bakspoiler gick åt skogen, men i övrigt inga skador, snacka om flyt i OFLYTET !!

Är nu utan BMW ett par veckor, lämna gärna era kondoleanser i denna tråd !
"Jobbar som säljare och åker en slö tjänstebil i jobbet, gissa om det blir en hyfsad kontrast att sätta sig i M3:an, putsar ofta och mycket på min ögonsten, kör lugnare än vissa av mina bekanta ( säger dock inte egentligen så mycket..... )."

/Udo Dirkelsniff
TobbeBMW
Hmm, låter som du varit lite för gasglad. Är så fallet så ger jag inga kondoleanser, då är det ditt eget fel.

Berodde det på andra orsaker så är det givetvis tråkigt, men tur att bilen och du klarade sig bra ändå.
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Synd på en fin bil. Tråkigt att försäkringspremien steg också, för oss andra alltså.
Visa användare
590
Bistec
M3 -94 banbil...
Anders S: Har inte kopplat in försäkringbolaget, fixar reparationerna ändå, så du kan vara lugn......
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Lite tröst kanske... :)
Visa användare
590
Bistec
M3 -94 banbil...
Tänker bestraffa mig själv genom att inte genomföra den tilltänkta stereoinstallationen, samt hoppa över lunch idag :(
Visa användare
1.935
VillaRosa
X3 2,0d 2007
BMWCS #04821
Då kan vi andra på vägen vara litet säkrare en vecka ;-) Men ärligt, kondoleanser....? Himla tur att du inte krockade med någon skulle jag vilja säga. Dock gör vi alla våra misstag.

__
Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta!
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Var rädd om den fina bilen!
Visa användare
1.173
Sail
E89 Z4 -09

Jaguar XKR -07
Jaguar S-type 3,0 Executive -99