|
|
|
|---|---|
|
Hallå! Länk Jag håller på o försöker komma överrens med säljaren på "BMWFynd" i Göteborg, ang ett bilbyte. Min spontana reaktion över ej auktoriserade BMW-handlare, särskilt med "fynd" eller "ärlig" i företagsnamnet, är att de brukar vara lite fuffens... Har Ni någon uppfattning ang denna bilhandlare? Positiva eller negativa erfarenheter? MVH Kjell T | |
|
Verkar det inte vara liiite för bra priser för att det ska vara nyttigt? :) Inte för att jag har någon aning, men mitt intryck av själva sidan är inte att det är ett seriöst bygge. Men testa går ju :) |
|
|
Nej. Inte heller denna gång blev det något bilbyte. Han skulle bara ha fördelar i alla breddgrader... Han skulle pruta på bytesvärdet på min bil samtidigt som hans höjdes till skyarna. Motsvarande 190 000 för en 323iC E36 årsm 98 efter att han sålt min inbytesbil... Jag kommer nog göra bytet privat i framtiden istället. |
|
BmwE46_320 |
Hört att den killen säljer en del krockat... BMW E46 - 320-99 |
Jompa |
Jag har varit i kontakt med denna person tidigare, och för att göra en lång historia kort. Han och hans bilar låter väldigt trevliga på telefon men när man gör lite efterforskning på dem så är det inte mycket som stämmer Jag litar INTE på denna säljare. Men detta kan ju vara en engångsföreteelse detta var ialla fall den uppfattnig jag fick av bmwfynd.com, bmweb.nu, dereco ja vet inte alt vad denna firma heter Livserfarenhet beror inte på din ålder utan hur du levt ditt liv. |
Soton |
Det hörs ju på namnet hur seriöst det är. Allt med Fynd i gör mig väldigt misstänksam... I was born on olymphus to my father of soul. Raised by the women/demons tamed to reigh the... The spell your under, will slowly rob you of your virgin soul.. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.