|
|
|
|---|---|
Jonas M3 |
Bil o Mc-träff Utställning LÖRDAG 8/5 17,00-20,00 Träffas gatbils och hojägare från Sverige och Danmark för att lufta sina fordon på: JÄGERSRO PARKERING. Malmö Vilket gör att alla motorintresserade har möjlighet att titta på dessa bilar och hojar. Här kommer att finnas standard, stylat och trimmat osv på plats. Har DU en bil/mc som du tycker andra skall få se, kontakta oss så bereds plats även för dig. Slå en signal till: Peter 0705-54 24 57 eller Robban 0739-350894 och boka. Entreavgift: 10 KR Gäller samtliga oavsett utställare eller publik. Arrangör : Klubben för dig som vill ha ut mer av din körning www.201m.net |
| Låter kul ! Jobbar man inte så kommer man 100% | |
Jonas M3 |
< |
|
10 Kr?? För att få vara på parkeringen eller? Jag menar inte att vara snål eller så. Men är inte det en allmän plat?... // Leone Min bil Länk |
|
Jonas M3 |
det är för att täcka upp kostnaden att hyra parkeringen. när man väl hyrt parkeringen är det inte allmän plats utan arrangörerna har ansvar på vem de släpper in och inte släpper in... hoppas det var svar på din fråga.. väl mött |
|
Jepp, bättre svar hade jag inte kunnat få :) Som sagt. 10 kr gör ju ingen fattig, men visste inte att ni hade hyrt parkeringen. Det blir nog säkert jätteskoj. Räkna in mig :) // Leone Min bil Länk |
|
Jonas M3 |
Kanon, du är hjärtligt välkommen....ställ gärna ut din 325:a |
|
Hehe, den e fin men inte såå fin :) // Leone Min bil Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.