|
|
|
|---|---|
|
Tjena. Kika in på Länk och försök samla eder alla där så att vi alla får mer nytta av E28 kunskaper. Arbetet med sidan fortlöper.... kvinnor kan....efter att vi förklarat för dem...:) | |
|
Instämmer med föregående talare, gå in på länken och registrera er, alla e28- människor!! Länk Mvh Tjäder |
|
|
Registrerad är man. Men det går inte att logga in. Användarnamn och lösenord är ok men jag blir aldrig inloggad..:( ///Jesper BMWCS #5494 |
|
|
Hade samma problem, men jag klickade på länken till forumet som var i mailet jag fick med lösen och sånt, och sedan funkade det.... alltså länken till själva forumet, efter det att jag blivit registrerad. Länk Mvh Tjäder |
|
|
jupp e med där med. kalas Mvh Peter Hemsida: Länk noble_regards@hotmail.com |
|
| Är inte den där sidan ganska död? | |
|
Sidan är och blir, vad vi användare gör den till! Där är förändringar och uppdateringar på gång.... /Pelle |
|
| Tanken var ju god när sidan startades, men tyvärr rann det ju ut i sanden...... | |
|
Har mailat alla uppgifter för ett tag sedan men ingenting har hänt... rodge dodge BMWCS # 5251 |
|
|
Janne har uppdaterat registret och nu så är det up to date! /Pelle |
|
|
Prexxiz!!! J. is working on it, och om vi håller trycket uppe så KAN han bara inte ta långa raster från arbetet :)) Och det blir bättre när det gäller inloggning och sådant, sedan kan det vara lite strul beroende på vad för nätverk eller dylikt man sitter på, Jag kan tex vis inte logga in på forumet från jobbet. :( OCH...det är vi som använder sidan som gör sidan till vad den kan bli.!!! Så....everybody....step on it...och in på sidan. |
|
|
Jag har problem med att logga in.. det gick igår men inte nu.. har testat att byta lösen och logga in via länken i mailet men inget funkar.. jag blir omdirigerad men inte inloggad.. MVH///Christopher |
|
|
Du kanske har samma problem jag har/ har haft, beroende på vilken dator jag satt vid så kunde det vara strul vid inloggning. Hemma funkar det alltid nuförtiden. Men här på jobbet så kan jag endast läsa inläggen...:( Enligt Janne (admn) kan det bero på brandvägg och hur mycket info den spärrar.... Om det inte börjar funka framöver så får du väl göra inlägg/ besvara genom någon annan som kan logga in....bara så länge iallafall...?? Men...låt då någon annan än Janne vidarebefodra sådant, tror han har fullt opp med att arbeta och förbättra sidan. Vi vill ju inte lasta alltför mycket på honom......ännu... :) kvinnor kan....efter att vi förklarat för dem...:) |
|
|
ja, tyvärr verkar det som att sidan/ inloggningen kan vara lite småkinkig emellanåt. MEN...hav tålamod och försök lite då och då. Så att vi kan vara fler i forumet där när allt flyter mer och bättre. :) kvinnor kan....efter att vi förklarat för dem...:) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.