|
|
|
|---|---|
|
håller på att koppla larm i bilen en E28-528 i boxen vid A-stolpen på passagerarsidan vilka kablar skall man koppla larmets utgångar till. negativ eller positiv styring. tack på förhand Alex | |
| Jag undrar samma sak. Har försökt fått hjälp med den saken bra länge här, men ingen verkar veta riktigt. Vad är det för larm du stoppas i? | |
| Är det ingen som kan hjälpa oss stackare? | |
|
Styrboxens kontakt nr 1 (blå sladd) skall ha minst +9V för att låsa. Styrboxens kontakt nr 2 (vit sladd) skall ha minst +9V för att låsa upp. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Fel av mig! Dessa signalerna är de som går ut från styrenheten, jag återkommer med rätt info senare. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Ok, här kommer rätt info: Låsa: Koppla nr 7 gul/blå kabel till jord. Låsa upp: Koppla nr 6 grön/blå kabel till jord. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Hej ! Upplåsning funkar om man jodar , men dock så är Låsnings kabeln fel ! Har redan lyckats och bränna min c lås enhet en gång , och nu så har jag lagat den , efter allt labb med kablarna . Händer precis inget om man jodar kabel 7 . tacksam för svar / |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.