|
|
|
|---|---|
|
Vet nån vad det är för färg på den här bilen? (dålig bild men det var den enda man såg färgen bra på) Länk | |
|
Aubergine färgkod 348 en kortlivad färg inte direkt snygg i mitt tycke lila behöver metallic för att vara snygg. Mvh Stephan |
|
| Det kan ju även vara någon annan färg, technoviolett tex. men han som svarade tidigare måste ha vunnit VM i bmw färger för jag fattar inte hur..... | |
| Hehehe! | |
| kortlivad??? nu får du nog förklara dig! | |
|
Technoviolett är en metalliclack det är inte Aubergine så den gick att räkna bort direkt, sedan tog jag fram övriga bilder på 523-97:an och då var det inte svårt alls. bakmiki; Kortlivad=fanns inte länge 1996-98 till E39 är inte direkt länge jämför med Diamantsvart eller 086 Svart som fanns långt över 15år. Mvh Stephan |
|
| STEFAN 735i, denna färg finns som tillval (så klart) till ALLA tillverkade E39 dvs från 96-03 varför jag inte anser de nvara kortlivad. Svart kommer därimot ALLTID att finnas..även 50 år framåt. | |
|
BAKmiki; Om du ska räkna med Individual så är ingen färg kortlivad du kan få en ny BMW i Volvos Frostgrönt som fanns ett halvår 1997 men jag syftar på det ordinarie färgprogrammet och då fanns inte Aubergine speciellt länge. Mvh Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.