|
|
|
|---|---|
PSRacing |
Är lite sugen på en e32 745:a. Tycker inte jag har sett för många av dem, eller e det väl så att ägarna håller hårt i dom??? Vad tingar en sådan i pris? Allt från renoveringsobjekt till toppskick... E det nån som sitter på ett renoveringsobjekt kan ni ju höra av er på min mejl.... MVH patrick |
|
E32 745 finns inte (så ja, de är ovanliga :-). /Micke |
|
PSRacing |
Sorry har visst växlat sida på 3:an och 2:an..... E23 skall det ju så klart vara!! MVH Patrick |
|
om du menar E23 745 IL så fanns inte E23 i någon förlängd modell! Keep it gangsta dawg keep it gangsta! Keep it gangsta dawg keep it gangsta! |
|
PSRacing |
Hur som helst är det modell e23 745i jag undrar över. Ursäkta om jag blandar ihop beteckningarna.... E inte så hemma på denna modellen vad gäller pris och tillgång. Därför skrev jag detta inlägg.... MVH patrick |
|
En 745i kostar allt från några tusen upp till kanske 50.ooo spänn för en bra och sen highlinemodell. Prisbilden är ganska svår att bestämma eftersom modellen är ovanlig, dessutom finns det en ganska liten efterfrågan men också ett ganska litet utbud. Mvh ///Jonas M535'an Länk |
|
|
Kollade efter dom igår på mobile.de hittade bara två i hela tyskland så vanliga är dom ju inte... Mvh//Robban |
|
PSRacing |
Tack för svar!! MVH patrick |
|
Det finns 2st här på börsen;) mvh/trucker Länk Länk NY |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.