|
|
|
|---|---|
|
Idag på väg från jobbet har jag räknat ca 9st m3-speglar i trafiken! (Då tar det typ 6 min bilkörning till hemmet). Inte en enda spegeln satt på m3a (inte en bmw heller för den delen:) Stackars m3-ägare... De blir bestulna (både fysiskt och själsligt) på nångting som förut va förbehållet bara de. Nu var mans egendom. Hade jag haft m3a hade jag nog byt ut speglarna mot vanliga diton. Micke K. bmwcs nr.05085 Länk | |
| Vem var det som bara hade 1st spegel? :) | |
|
Hahaha... tänkte skriva precis samma motreplik, men jag lyckades hålla mig ;) mvh Sahlin |
|
|
Han räknar väl 6 par =D ///M Power |
|
|
Oj 9st par =d ///M Power |
|
TobbeBMW |
Kan inte förtå det där med M3 speglar, smaken är ju delad, men jag tycker dom är hiskeligt fula, kört M3a en gång och inte tyckte jag man såg nått i dom heller, tacka vet jag mina orginalspeglar på Beemern, minsta lika snygga, om inte snyggare. :-) Blir man idiotförklarad nu :-) ?? |
| Håller helt med dig Tobbe. M3-speglarna är inte alls snygga i mina ögon. De ser dessutom ut att vara felmonterade på samtliga bilar eftersom de pekar uppåt. Endel är ju chromade dessutom... | |
|
Ehhh...inte snygga? Troligen dom snyggaste speglarna som suttit på en bil.... ?? |
|
| Gillar inte heller att dom pekar så mycket uppåt, för övrigt tycker jag dom har en snygg design. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.