|
|
|
|---|---|
325Ci |
Varför inte ha en avdelning för folk som vill fråga om dueller me andra bilar. Skulle vatt kul juh. eller har ja helt fel för mig?? |
|
Öhh...dueller? Kolla in www.wildwest.com |
|
325Ci |
jag menade ju dueller mellan bmw o olika andra bilar. Hade ju varit kul o se vilka bilar som vissa har tävlat mot o hur d gick juh. |
Andreas |
håller med |
| Ursäkta men är det inte lite dagisnivå? Det är väl bara att läsa i fabriks- eller testsiffror om man vill veta prestanda. "Empiriska" test vid rödljus, etc har väl begränsat värde? Eller är jag för seriös för detta forum? | |
|
God idé tycker jag! På så sätt får man ju bort alla inlägg i andra forum om hur bra man (miss)lyckats i en duell. På så sätt försvinner "dagisnivån" från andra, kanske mer seriösa forum (därmed inte sagt att dueller är oseriösa!) MVH Nisse, 518iS '87, har aldrig vunnit nån duell. |
|
|
Skriver också under påa tt de tär en god idé. Har ett par rövardueller att berätta ;-) //Tomas M 528i -86 |
|
325Ci |
bra att nårra håller med mig iallafall =) |
|
Ja, varför inte ;) Men jag åker ju bara på pisk hela tiden ändå... //Ticco OO=00=OO __--------__ E28 528iA -86 BMWCS # ?? Nissan 200SX -90 200SX OGS # 17 |
|
Andreas |
Ollen: Givet att det är digisnivå, men så länge det är skoj så skiter jag i det. Det är inte heller några 0-100 siffror man är ute efter. Ticco: Om man som jag har en 323 E30 så mosar man ju Golf Gti och inte Audi S2, man ska inte gapa över för mycket, då åker man på pisk. Måste tänka på att hålla BMW-flaggan högt :) BMW ROCKS |
325Ci |
om nu denna "avdelning" ska komma till?? vem ska man maila om det till då??? |
|
-> Andreas Jag gapar tyvärr inte efter mycket när jag är ute å åker med Bmw'n kan jag låva. :( Därimot när jag åker Nissan som e lite bättre trimmad då j**r... //Ticco OO=00=OO __--------__ E28 528iA -86 BMWCS # ?? Nissan 200SX -90 200SX OGS # 17 |
|
Ted Hultqvist |
Hoppas ni inte möter på mig bara :) då blir det pisk... ska hämta vrålåket imorrn.... |
|
Å vad är det ? //Ticco OO=00=OO __--------__ E28 528iA -86 BMWCS # ?? Nissan 200SX -90 200SX OGS # 17 |
|
Ted Hultqvist |
Det är hemligt... 0-402 m 13,5 sek |
|
M-Roadster? NöjesProfilen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.