|
|
|
|---|---|
Tommy H |
Detta har säkert varit uppe på tapeten tidigare. 1.Är kablaget fördraget till CD-växlaren?.Kikade lite vid vänsta hjulhuset, men hittade inget, däremot vid kabelhärvan ovanför batteriet finns en del lediga kontakter, är det någon av dessa?. 2. Måste jag köpa BMW-original(dyr!!), eller finns det andra märken, jag vill ju ha alla styrfunktioner. 3.Tycker basljudet är lite klent, kan man byta högtalare, utan att byta försärkardelen? Många frågor, men tacksam för tips. Nöjd hittills |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Det är inte fördraget till cdväxlare.På de första E39 fick verkstäderna konstruera eget kablage men nu finns det färdiga att lägga dit. Passade på att fråga då kunden före mig stod och spånade med reservdelskillen om priser för cd-vxlare någonstans runt 8 tusen tyckte jag mig höra.Tyska bilar är ingenting fördraget på, numera är det visst bara de japsen som har fördraget. Amerikanska var allt fördraget på förr idag vet jag ej. Det ska visst finnas en Sony som ska passa min cdvx-orginal står det PH på troligen Philips. En del svar men inte alla men dt kan du säkert hitta i forumet då det är ett fråga som ständigt återkommer. Hasso |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.