|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
528Mora: Vad händer i fallet? /Udo Dirkelsniff |
|
| Är detta möjligtvis en steptronic?. samt kommer från autohaus i HBG?. isf lämna tillbaks skiten direkt!, du kan kräva att häva köpet | |
|
Kan inte låta bli att tänka på Falu rödfärg, när ni pratar om Mora metallic:-)) Ähhh, glöm de' /Anders |
|
| Betyder "Mora" ngt speciellt på tyska? Jag är iofs färgblind, men själv kan jag inte påstå att jag gillar färgen särskilt mkt. Ser ju ut som en blandning av lila och rosa vad jag kunde se... Inget jag skulle vilja köra omkring med iaf. Någon annan som har en mora-metallic? Kanske finns några bilder? Vore intressant att se färgen i olika sken/ljus. | |
|
Griseknoen, Mora är ett bär som växer i bergskedjan anderna, påminner en del om våra björnbär. Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Han verkar nöjd tillslut iaf Länk Påarp brukar som sagt vara seriösa. Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
|
Ja det har löst sig och jag är mycket nöjd med bilen, Bilförsäljningen i PÅARP kan man lita på. De skötte sig helt ok och dessutom har de en super mekaniker som kan det mesta. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.