|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jaha så åker man på ännu en utgift då, för man kan ju inte motstå att köpa en sådan där maskin och en uppsättning sonax när man hört lov-orden :-) Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
Var in på en recondfirma idag, där låg det en bruksbo-maskin. Undrar just hur man ska tolka det? Antingen så är maskinen bra eller så är firman kass...typ |
|
|
Maskinen är bra. .-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
En rekondare jag pratade med idag, som kör Smartab-sortimentet, lovprisade Rusta-maskinen. Han påstod det var exakt samma som han själv kör med, men som han betalt 3900:-+moms för .. går inte in på detaljer men vill minnas att det finns ett utlägg om detta på Smartabs sajt. Det riktigt trevliga i sammanhanget är att han hade kartongvis med polerkuddar :-). Köpte några, snart blir det seriöst gnuggande. Känns ju bättre också när en professionell rekondare sagt att det är en jävligt bra maskin :). Dessvärre sågade han Sonax-produkterna jag köpt .. inte så att han tyckte dom var dåliga, utan att dom fått oförtjänt bra rykte. Givetvis hyllade han sitt eget sortiment :). Ska nog prova lite Smartab-grejjer framöver. --Daniel |
|
|
Missade tyvärr Rustas kampanjerbjudande... Är det här bara skräp i jämförelse, eller...? Länk __ Mvh /Pewe |
|
|
Inget jag skulle lägga pengar på iaf. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| De står inget om att den är oscillerande heller så det är nog ingen hit. | |
|
Faktabladet säger: Motor 230 V AC, 110 W Varvtal 3500 v/min (obelastad) 2800 oscilleringar/min (belastad) Tydligen oscillerande, men svag motor jämfört med "dubbelduttaren" på 350W... __ Mvh /Pewe |
|
ferraripeter |
Ja den som vi proff använde kostar 7100:- och dom bästa trissorna 105:- st/ så visst ska det bli skillnad på resultatet.. hoppas jag. och sen använder vi andra medel än dom på macken. det är inte den höga farten som dödar,utan det plötsliga stoppet. |
ferraripeter |
och det är inte Smartabs himpe dimpe maskin, utan Flex på 1200watt. det är inte den höga farten som dödar,utan det plötsliga stoppet. |
-BeeMWe- |
Man skär av ½-1 cm av trissan med en kniv när maskinen är igång så har du en ny trissa. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.