|
|
|
|---|---|
|
Hej! En kollega till mig har en dotter i Tyskland som har fallit för följande objekt: Länk Enligt uppgift har bilen haft en tidigare ägare, är välskött och fullservad. Vad anser ni vara ett rimligt pris förutsatt att historiken stämmer och att bilen är i ett för milen bra skick? Dottern har lagt ett bud på 11000 Euro. Vad får Ni för vibbar av firman? Är det rentav någon som handlat där och vill dela med sig av erfarenheter? Länk Mvh Erik, Bromma | |
|
Tycker det är ett ganska bra pris. Om bilen är schysst vill säga. MEN, observera men... Det kan bli svårt att sälja en sån bil senare då inredningen förmodligen tilltalar en väldigt liten grupp. Detta är vad jag tror! /Anders Länk |
|
|
har inget att tillföra förutom en fråga: firman "begär" 14.950 och hon bjuder 11.000?? Har hört att tyskarna skall vara riktigt svårprutade! Ingen dålig "rabatt" om det skulle lyckas.. och då kan man ju verkligen ana ugglor. Antar att hon fick ett blankt nej! |
|
|
Tack för Era synpunkter! Anders S, tyckte du begärt pris eller budet var ett bra pris? Jag har också kommenterat inredningen men smaken är ju tack och lov som baken. dekewi, vet ej vad responsen blev på budet men återkommer. Jag förstår inte alls hur hon kom fram till att lägga sig så långt under begärt men med den inredningen kan inte köpare växa på träd. Om man nu gillar inredningen som hon gör och har begränsad budget kan man alltid prova, det kostar inget. Ingen som har några synpunkter på firman? Mvh Erik, Bromma |
|
|
Tyckte budet var ett bra pris! /Anders Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.