|
|
|
|---|---|
|
Nån som vet vad de e för krockbalk som sitter i förardörren på e34 -91? e den runt eller ej?... visst går väl å rycka bort dörr sidan å kolla, men man kan ju alltid fråga?! tacksam för svar | |
Gemini__ |
Lånade en bild från "Micke Olssons" hemsida(Touringklubben), där ser du hur balken ser ut. Länk Mvh: Thomas |
Gemini__ |
Här lite större =) Länk |
Gemini__ |
Välkommen till Autopower förresten ;-) |
|
Tack så mkt :)... himla välkommen man kände sig hit da :)... alltid kul! Tack så mkt... nu slipper man ju riva ner inredningen iaf... haha... |
|
|
Får man fråga varför du undrar om det är en rund eller inte rund balk i dörren? :) ///Jesper BMWCS #5494 |
|
| Missförstånd... de jag egentligen behövde veta var om de iöverhuvudtaget fanns nån i min bil... finns ju tydligen inte på tidiga 91:or... å inte finns de väl nå sätt å veta om den e sen eller tidig mer än å riva å kolla...eller hur? | |
|
Du kan använda Länk för att se vad du har för chassinr. Sen knappar du in dom 7 sista siffrorna i chassinr. här: Länk Då ser du exakt när din bil är tillverkad. ///Jesper BMWCS #5494 |
|
| jasså? tackar så mkt då får ta testa de då... :) | |
|
Välkommen, Härlig bil Du har du skaffat dig. Sköt om den och den kommer sköta om dig läääänge:-) *BAWORAK* |
|
|
Finns ett par bilder till samt hur man river ner dörrsidan. ---> Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Jora den e nedriven nu... så de löser sig dra till bmw å fixa låset iaf i morrn så man får stängt på dörren haha... då går den ju att bruka iaf :) tack alla! SvanteE... hehe visst e den underbar... har iofs haft den i nu över ett år... men nu e den fitt for fight... fast de är ju självklart då folk ska va framme å göra dumheter me den!... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.