AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
810

Snygga 16" fälgar?!? finns dom?

An
37
Andreas Palovaara
320dA Touring -03
hade tänkt byta bort mina 17" M fälgar, nu är frågan finns de några snygga 16"?
Ni kanske har lite kort på några exempel?

Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Klart det finns, det är bara och leta. Porbet brukar ha fina 16"
Haha vilken timing du har på din tråd!
Beställde i onsdags 4st Ace spider 16" tum till min bmw 325... Men dock hade dom inte dom dessa fälgar med min bult fördelning i 16" tum, utan bara i 17" så fabriken ringde till återförsäljaren och sade detta... men erbjöd även mig ett par dyrare fälgar för samma pris! Dvs Ace Imola vilka är snyggare och finns i 16" Givetvis vart jag överlycklig och sade att kör på ta hem fälgar! imorse för ca 30min sen vart jag väckt av jobbar kompissen som har däck firman och han sade att min fälgar hade anländit!
Säger bara vilken service av Asa-Ace fälg tillverkarna!
Alla dessa 2049kr/st fälgarna fick jag för 950kr/st!!! snacka om bra pris på split nya fälgar från fabrik!
www.asa-ace.com där hittar ni fina fälgar, dock säljer deras återförsäljare fälgarna billigare! Har för mig att jag sett mina Imola fälgar för 1650kr/st!
Men ingen återförsäljare kan nog krypa under 950kr/st!
Lycka till!
Ett tips angående 16" fälgar, personligen tycker jag att Mim Juventus är skit läckra! Smäll på dessa på din beemer så har du en fin fin beemer =)
/M
An
37
Andreas Palovaara
320dA Touring -03
skälet till att jag tänkte slänga på 16" var att när jag la på sommardäcken spårade, vinglade och lät den skit högt(läs e46, 320d-03) så jag blev skit less och tänkte sälja dom, men va fan den är ju ganska snygg med dom på så ja tänkte, jag ger dom en chans till, sagt och gjort åkte in till närmaste däckverkstad av med 245/40 back och på med 225/45, samma fram av me 225/45 och på med 205/50, och nu är den som en ny bil vinglar inge, spårar inge och framför allt den blev tyst!!
så nu är jag skit nöjd igen!
Men tack för tipsen.

Visa användare
1.528
Morten M
HARTGE M3 CSL (H30) 2003
323 Ci -00
Vad for däck satt på, och vilka däck sitter på nu?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.