|
|
|
|---|---|
|
Nån som har bild/er på bilar med denna färg? /Johan | |
|
Länk ----- Mvh Nisse Länk |
|
|
Är den svart? Tänkte på den Individual färgen till E46. Eller det kanske är den? /Johan |
|
|
Den är blå-grön-svart beroende på ljuset. Mycket smakfull! Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Ok. Funderar på en sån färg om det blir betsällning av en ny E46 Touring. Tycker de färgerna som följer med M-paketet är lite tråkiga. /Johan |
|
|
Färgen är MYCKET läcker, och skiftar stort i nyansen beroende på ljuset, precis som Micke säger. Tycker absolut att du ska satsa på en individualfärg, även fast det kostar lite extra. Själv så hade jag nog valt Mora Metallic :-) Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Ja det står faktiskt isåfall mellan just Mora och Petrol Mica. Tycker båda är kanon snygga! Men är lite rädd att man tröttnar på en lila bil? /Johan |
|
|
Grattis. Ett val mellan Mora och Petrol Mica går inte att göra fel. Jag har velat ha en bil i Petrol Mica sedan jag såg den första gången. Inga bilar som finns i Mora ligger inom mina ekonomiska ramar :) Petrol Mica är en svårfotograferad färg och det kan vara svårt att få en uppfattning bara genom att titta på bilder. I mulet väder, som ger de bästa bilderna, ser den i princip svart ut. I solsken fräts färgerna ut men man kan i alla fall få ett hum om hur den skiftar, även om den kanske ser ser något blåare ut på bild än i verkligheten. Solljus: Länk Mulet: Länk Alla bilder: Länk Mvh /Janne |
|
|
Tack för bilderna grabbar :) Ska nog beställa bil idag och har bestämt mig för att det blir Mora met.. /Johan |
|
|
Bifogar ytterligare en bild på min vagn (som figurerar på bild ovan): Länk Även denna i lite mulet, då jag nog tycker färgen gör sig bäst. Den "trivs" inte enl. mig i starkt solljus. Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
Ska du göra dig av med minin? Var det din som var i montern med bilar från växjö på elmia? Fin isf... //Peter |
|
|
Japp Minin ska säljas. Min stod i montern bredvid Växjö Racings monter på Elmia. /Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.