|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som ska till "förarträning på Tullinge" den andra Maj? Mer info här:Länk Mvh Abbe Länk | |
|
Jag ska försöka, om mina däck anländer nån gång:( Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
Gemini__ |
Skulle vara otroligt skoj och lärorikt att deltaga i detta(inte säkert att jag kan det datumet dock). Är det några särskilda krav på den hjälm man isådanafall ska använda? Mvh: Thomas |
|
Abbe: jag är redan anmäld... var där ifjol, riktigt skoj :) ska du dit själv? /Jonas |
|
|
Var där och körde med 528:a automaten i fjol. Hur kul som helst :) Jag hoppas att jag får dom nya däcken till 535:an så att jag kan va med. ///Jesper BMWCS #5494 |
|
|
azkikr, jag ska dit! Kan vi träffas i uppsala och åka dit gemensam? Jag är rädd att inte hitta dit! Lokal sinne är något jag har hört talas om!:-) Mvh Abbe Länk |
|
Paap Reeder |
Hej! Det kommer att bli hårt på Master starter. Går allt enligt plan kommer jag dit med M70:an. Rensade kattar och 3,91 på lamelldiffen. MVH /// Paap R |
|
Abbe: visst inga problem... vi möts upp nånstans i uppsala på vägen... vet du vart biltema ligger i uppsala? där kan vi mötas... /Jonas |
|
|
Biltema är väl svårt att missa!:-) jag mailar lite senare. Mvh Abbe Länk |
|
|
abbe: jag måste tyvärr avboka... har pajat foten (gas foten till råga på allt) å hoppar på kryckor... inget tullinge för min del alltså... mvh Jonas |
|
|
Mina däck har fortfarande inte kommiit! Åker på vinterdojor:( Inte med heller... Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
Fasiken Azkikr! Hur ska jag hitta dit nu då!:-) Det ordnar sig nog på något sätt, tråkigt med foten! Mvh Abbe Länk |
|
|
abbe: har varit hos doktorn idag och han gav klarteckan på att jag kan köra trots allt... har varit ute å testat idag oxå, å de känns helt ok... spänner lite i foten bara... har mailat igen och kollat om de fanns npn plats kvar... å de tror ja, för ja ahde fått nåt mailom restplatser... så jag återkommer i frågan... om jag får plats så e biltema ON :) /Jonas |
|
|
Ahh va bra! Maila mig eller skriv här så fort du vet hur det blir! Mvh Abbe Länk |
|
|
Jo, det finns ett fåtal platser kvar och vi i "övningsledningen" kan också avstå vår plats ifall det behövs. Välkomna! Göran Ordf. BMW CS Stockholmssektionen |
|
|
göran: jag mailade rickard igår på dan om "ny-anmälan" men har inte fått nåt svar... tänkte sätta in pengar direkt, men man vill ju veta att man har platsen först... /Jonas |
|
|
Jonas, Du har mail med positivt svar. Göran |
|
|
göran: tack, har dock problem med överföringen... min internetbank kan inte lämna meddelande (medlemsnummer osv)till andra banker... kan man betala på plats istället? abbe: hur tidigt ska vi åka då? halv 8? /Jonas |
|
|
Jag hade samma problem, betalade ändå och medelade Rickard. Halv åtta blir bra. Mvh Abbe Länk |
|
|
abbe: de kanske räcker med kvart i 8... borde inte va så mkt trafik på en sönda morgon.... /Jonas |
|
|
Vi säger så! Jag mailar dig. Mvh Abbe Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.