|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Jag sålde 525an och köpte en 318i för att den var billigare att köra.... nu så kom soppa räkningen.... 3700 kr.... Jag fattar inte hur jag lyckas göra av med så många liter med den bilen... En rak 4:a är som en rak 6:a, fast inte tillräckligt! | |
|
mellan 1500-2000:- /mån. Mest i stan. Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
Beror ju iofs på om man skall räkna med båtens konto.... ;-) |
|
|
2000-4000:- /mån. ... uscha... hemskt egentligen... mvh Sahlin |
|
| beror på vart jobbet är men 1500-3000 spänn...o inte fan blir det bättre när den höjs o ligger på 10 spänn litern nu!! grrrr | |
| 2000 - 3000 | |
|
April månad är den som vanligt överlägst dyraste månaden när det gäller bensin över 6000:- mot normalt 3000:- ----- Mvh Nisse Länk |
|
| 1500 - 2500 / månad | |
|
varför är April dyraste? En rak 4:a är som en rak 6:a, fast inte tillräckligt! |
|
|
2000-5000/mån. ///FrIIk |
|
| Knappt en tank i månaden, ca 500:- kanske! Lågmilare? Javisst! | |
|
Mugge Det är mina snöskotrar som drar i väg med bensinkontot speciellt under påskledigheten. ----- Mvh Nisse Länk |
|
|
hua, jag vill inte ens tänka på bensinräkningen.. får så dåligt samvete ^^ men hela studiebidraget går vell ungefär =/ //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
Förr när jag bodde hos päronen på landet blev det nästan 2000 kr/mån. Nu blir det ca 1000 kr/mån när jag bor i staden. Ibland mer när man åker långväga. Ganska nöjd. |
|
|
Tjääää... 15 mil/ tor X 5 dgar/v X /20 dgr/mån.. = 3000 Plus nöjesåkandet, ca 1000 = 4000? Tja, vad vet man och vem faaan bryr sig? Köra bil är KUL! Två bilar är fler än en.. |
|
|
Snittförbrukning 1,4l/m. 500mil/året/sommaren(5månader) = ca 1400/mådaden (sommar) M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min M3:a: Länk |
|
| Har ingen aning vad det kostar för mig, men jag kör nånstans mellan 600-900 mil i månaden så visst kostar det... Sen när man tar ut Alpinan så är det bara ett nöje så de pengarna räknar jag inte, även fast det kanske kan svida om man ska tanka full tank ( 110L) | |
|
2500:- ca per månad. /Anders Länk |
|
|
2200 - 2400kr per månad -- fjalar |
|
| 2000 - 3000:- ca.. | |
|
Runt 1500 kr i månaden. Att räkna in båtens bensinkonto på sommaren med Vattenskidor och Wakeboard är nog bara dumt :) Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.