AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.148

Omöjliga M-mattor

M.
60
M.Eriksson
330i Touring M sport -06
525 tds -95
Jag undrar om det överhuvudtaget finns svarta textilmattor med M-logga att få tag i?
Vad jag vet så verkar det vara helt omöjligt.
Annars får man väl köpa vanliga svarta och låta sy upp den snygga M-loggan.

Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Jag köpte förra året av nfs.nu. Fanns inte på deras sida men jag ringde dem och de hade liggande. Skickade upp dem till mig på 1 dag. Kanonfint. De höjer verkligen känslan i kupén.
Ac
90
Ackerlund
M3 -94
318i -87
Hej jag har ett par sånna liggades ja..alldeles nya! tyvär så är en matta bak bränd på grund av att jag skulle sätta dit m-märke på dom också, men sedan när de blev som de blev så tappade ja suget helt..så dom ligger i garderoben oanvända och passar till en e36 coupe! Så är du intresserad så kan du ju få köpa dom billigt.
Mvh// Jens

M3 Rulezzz
Visa användare
533
Jackass
523i -99
Ja nfs.nu har ju det flesta man behöver men dem får inte plats i hemsidan så det är bara att ringa eller majla! :)
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
Känns ganska bra att ha sådan mattor när det poppar upp inlägg hela tiden om att folk vill ha dem men att de är svåra att få tag på :D

//Thorssa
No
88
No_Fear
Bmw 328i Coupé
Det är inga som helst problem att få tag på dem. Kolla på www.sanituning.de, under Internet-shop och sedan allgemein. Där finns de. Jag har beställt de mattorna och lite andra delar därifrån. Så omöjliga är de inte att få tag i. Jag säger hur de blev när jag fått dem. Får de om 3 veckor ungefär.
/Danne
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.